torsdag den 7. marts 2013

Blomster på Etsy

Tak for kommentarerne på mit sidste indlæg. Det er rart at der er plads til lidt mere end loppefund og blomstret retrostof - selvom det er to ting jeg holder meget af.

Jeg har - apropos blomstret retrostof - ryddet lidt op i min samling og lagt nogle fine sager i alle regnbuens farver i min lille butik. Der er både fund fra New Zealand og stof købt i Danmark for længe siden...



Hvis noget frister kan butikken findes her - og er du kun ude efter det blomstrede kan det ses her alene.

I dag fik jeg en gave til og fra mig selv med posten - noget som jeg længe har ønsket mig. Den viser jeg snart  på bloggen.

Hav en dejlig dag!

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Yes - I really like them as well - I just can't keep them all myself ;)

      Thanks, Mirjam

      Slet
  2. Så mange, deilige stoffer :) Vil også si at det sengeteppet du har sydd til Thor er superflott - kikka nedover bloggen din og fant det - virkelig et teppe som kan arves i flere generasjoner :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have :) Ja, det tæppe har godt nok også taget lang tid at sy, men jeg er meget tilfreds med resultatet. Det er dejligt at få skabt noget, som er langt bedre end noget, som kan købes for penge ;)

      Kh. Mirjam

      Slet

 
Related Posts with Thumbnails