mandag den 4. februar 2013

Et fund

Jeg synes at der går lang tid imellem at man finder et fantastisk børneprint, som man ikke har set før. For nylig var jeg heldig at finde dette. Det er i fin stand og almindelig sengetøjskvalitet.



Der skal helt sikkert sys en pude til børneværelset her og muligvis også en kjole til Asta, men der havner også lidt i min butik sammen med andet børnestof og et par nye blomstrede.

Generelt kan jeg også godt fristes til at bytte, hvis nogen ligger inde med andet fint børnestof eller eventuelt noget af printet herunder, som jeg er på jagt efter i alle farver.

Ønsker Jer en god start på den nye uge! Her kan vi se frem til en afslappet uge, hvor vi onsdag har fri, da det er Waitangi Day. I weekenden derimod får vi nok at se til med hele to fødselsdagsinvitationer, men det er heldigvis travlhed på den allerbedste måde.

10 kommentarer:

  1. hvor er det også fint - din heldige kartoffel!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, lidt heldig er jeg vist - selvom ikke alle stoffer jeg køber er til foræringspriser ;) Men ikke mange hernede deler vores smag i Norden :D

      Kh. Mirjam

      Slet
  2. Hvor er det bare sødt det print! Jeg synes der er langt imellem mine fund, men så er det jo godt at man kan shoppe hos dig:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes også at det var så fint - ikke mindst hesten og regnbuen :)

      Du skal være meget velkommen ;)

      Kh. Mirjam

      Slet
  3. Jeg har et babybetræk der ligner det øverste rigtig meget - altså tegningen af dyrene, de er helt ens, men på mit betræk er de så høje at der kun er et af hvert... (var det noget sludder ??)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder som om dit motiv måske er lidt større. Her er der cirka en gentagelse i motivet for hver 60 cm. Har dit andre farver eller er det de samme? Hvis det er anderledes, kunne det være sjovt at se det :)

      Kh. Mirjam

      Slet
    2. Jeg fandt det lige frem fra gemmerne, det er nøjagtig samme motiv, men dyrene er større end dine..og farvene lidt anderledes.. mine høns og katten er fx brune og himlen er hvid... grisen er rød. jeg kan sende dig et billede af det på mail,

      VH Rikke

      Slet
    3. Det kunne være rigtigt sjovt at se, hvis du gider ;) Min mailadresse er aebleblomst@gmail.com.

      Kh. Mirjam

      Slet
  4. ej hvor er det fint, mon man skulle have noget hjem til sin samling :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes at det her var særligt fint. Og du skal være meget velkommen ;)

      Kh. Mirjam

      Slet

 
Related Posts with Thumbnails