søndag den 13. januar 2013

Sydøen rundt - del 4: Fra Dunedin til Queenstown I

Billederne her er alle taget på vejen fra Dunedin til Queenstown.


Undervejs spiste vi frokost i en lille by, der hedder Roxburgh og resten af billederne er derfra.




Byen havde en lille park med legeplads og denne fine klippe.

Thore var vild med karussellen.


Og træerne blomstrede så fint. Det var sidst i august, som er en vintermåned her, så skulle man sammenligne årstiden med Danmark ville det altså svare til sidst i februar. Sommeren starter altså tidligt i New Zealand.


I morgen kommer I med en tur til smukke Queenstown, hvor vi fejrede min 30-års fødselsdag.

4 kommentarer:

  1. Kære Mirjam

    Et forsinket godt nytår til dig og din familie.
    Jeg nyder virkelig dine billeder og indlæg om NZ, for de vækker minder om mine oplevelser i det skønne land tilbage i 1996. Jeg kan se, at der ikke er meget, der er ændret:-) De runde sten stadig, byerne ligner sig selv:-) Jeg får virkelig lyst til at rejse til NZ igen - ærgerligt, at det er så langt væk.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Anna. Jeg håber også at I er kommet godt ind i det nye år og at der nu er ro på til at glæde sig til lilledrengens ankomst :)

      Godt at høre, at du nyder at ligge med - og jeg kan forestille mig at det ligner meget sig selv - de store naturbilleder er jo fuldstændigt de samme.

      Ja, det er ærgerligt at det er så dyrt fra Europa. Det kan ikke lige betegnes som en smuttur :(

      Kh. Mirjam

      Slet
  2. Vidundeligt og smukt - glæder mig allerede til næste indlæg - knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at høre, at du nyder indlæggene :)

      Kram

      Slet

 
Related Posts with Thumbnails