torsdag den 6. december 2012

Køleskabsbokse

I dag kom denne lille glasboks med lyserøde stikkelsbær med posten. Jeg synes den er endnu finere i virkeligheden end forventet.



I forvejen havde jeg denne lille boks med turkise dekorationer.



Udover at være vældigt søde synes jeg faktisk også at de er ganske praktiske - både i køleskabet, som det oprindeligt var tanken, og i vindueskarmen, hvor de nu pynter fint og indeholder henholdsvis sukker og salt.


Her er de uden indhold. Jeg synes det er så fint, når lyset kommer igennem det mælkehvide glas!

Ønsker Jer en dejlig dag!

10 kommentarer:

  1. Nøøøøj hvor er de fine.Er helt vild med den turkise.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes også at de er vildt skønne. Og jeg kan ikke helt vælge hvilken, jeg bedst kan lide, men det behøver jeg jo heller ikke ;)

      Kh. Mirjam

      Slet
  2. Ja de er godt nok fine. De er jo et sæt. Smukke farver og mønstret er så sødt:-)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg kunne også forestille mig at de var din smag :)

      Kram

      Slet
  3. I don't think you can ever have too many of these....they are so happy!
    Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. I agree - and I don't intend to stop collecting them when I find some that I like ;)

      Cheers, Mirjam

      Slet
  4. ej hvor er de bare søde! hvor finder man sådan nogle? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej,
      ja de er rigtigt fine :)

      Jeg finder dem på nettet - den ene er købt fra USA og den anden New Zealand. Men begge har amerikansk oprindelse ;) Held og lykke med jagten! Desværre er porto lidt pebret fra USA :S

      Kh. Mirjam

      Slet

 
Related Posts with Thumbnails