mandag den 17. december 2012

Karla skal bo hos...

Jeg har trukket en vinder af min seneste give away.


Det heldige barn, som skal læse om Karla er Regnbuebarnet Vigga. Jeg håber at Vigga og hendes mødre får stor fornøjelse af bogen, som læses flittigt herhjemme. Send mig en mail på aebleblomst(a)gmail.com (med @) med Jeres adresse, så sender jeg den videre til min veninde Ina, der som bekendt er kunstneren bag bogens illustrationer.

Bogen kan i øvrigt købes lige her, hvis man ærgrer sig over ikke at have vundet eller gerne vil glæde et barn med historien om en skøn lille pige, der vokser op i en anden slags familie.

2 kommentarer:

  1. Øj, hvor dejligt :-D

    Sender dig straks en mail :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Super, jeg har sendt adressen videre til min veninde :)

      Tillykke med den - den er så god, den bog.

      Kh. Mirjam

      Slet

 
Related Posts with Thumbnails