onsdag den 19. december 2012

Nisser og fugle på ruden

Forleden modtog jeg det dejligste brev fra Mette, som havde læst at jeg efterlyste flere vinduesnisser her.



Hun sendte mig det hyggeligste julebrev med nogle forskellige af de skønne vinduesmærker. Især er jeg vild med disse fire nisser. Her kan I også skimte solcellejulekæden med kulørte pærer, som er i vores oliventræ udenfor.



Mette sendte også disse guldfugle, som hun dog ikke var sikker på, om jeg ville kunne lide, men det kan jeg. De vækker minder, da vi havde nogen magen til i mit barndomshjem. Tusind tak, Mette!

Billederne er taget i går, som var eneste gråvejrsdag i mands minde, men pudsigt nok hjælper det lidt på julestemningen for en nordbo... Solen plejer ellers at overstråle kalenderlyset her.

Hav en god dag!

6 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare fint ud... ha en dejlig dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes det er så hyggeligt med vinduesmærkerne fordi jeg husker det fra jeg var barn :)

      Ønsker også dig en god dag!

      Kh. Mirjam

      Slet
  2. Velbekomme. Jeg er bare glad for at kunne hjælpe. Det er synd og skam for nisserne og fuglene at de bare ligger i julekassen år efter år og ikke kommer op :)

    Mvh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Endnu engang tak - og ja, det er da meget bedre at de bliver brugt end at de skal ligge i en kasse :)

      Hav en skøn jul!

      Kh. Mirjam

      Slet
  3. Sjovt - ja, fuglene var til jul fast inventar i vores køkkenvindue. KNUS

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, dem husker jeg tydeligt :)

      Kram <3

      Slet

 
Related Posts with Thumbnails