lørdag den 3. november 2012

Vinder af min give away og held til mig også

I dag blev dagen, hvor jeg fandt en vinder af min seneste give away. Den heldige blev Charlotte med bloggen Loppelækkerier.

Skriv gerne til mig på min mailadresse, som står i sidebjælken til højre, Charlotte, så er der snart en pakke på vej til dig.

Selv har jeg jo også været fantastisk heldig på det seneste. Først vandt jeg en fin hæklet lagkage her hos Bella og Bror og derefter Elsebeth Gynthers klassiske sybog med tøj til de større børn, samt den fineste halskæde med lædersnøre og porcelænsperler her hos Pustetrolden. Jeg glæder mig vildt meget til at modtage de skønne gaver og håber også at min vil bringe glæde...

Hav en dejlig weekend!

3 kommentarer:

  1. Åh, den giveaway var helt gået forbi min næse! Tillykke til Chalotte - så må hun i gang med at sy:-)
    Hav en dejlig dag i det new zealandske - og nyd det dejlige vejr.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, har heller ikke reklameret så meget for den igen - kun et enkelt indlæg ;)

      Ja, vi må håber at vinderen kan finde noget at bruge det til :)

      Og tak. I går var vejret helt forfærdeligt - medmindre man er til regn og blæst, men i dag er der sommersol igen :D

      Ønsker også en god dag til dig!

      Kh. Mirjam

      Slet
  2. Neiiiiiii :-)) Hvor er det dejligt! Jeg er VILDT glad!!!' og heldigvis har Anna lovet mig sy-hjælp, så jeg glæder mig til at få fingrene i alt det smukke stof!!! Jeg sender dig en mail i morgen.
    Kh Charlotte :-)

    SvarSlet

 
Related Posts with Thumbnails