tirsdag den 13. november 2012

Gave med posten

Jeg var jo så heldig at vinde denne helt fantastiske give away her hos Pustetrolden. I dag kom den med posten.


Den var virkeligt fint pakket ind...

Og indeni gemte sig som bekendt denne skat: Elsebeths Gynther's klassiske sybog for de store børn og den fineste hjemmegjorte halskæde.

Egentlig har jeg købt denne bog engang, men det var en af de ting, der havnede forkert, da vi skulle pakke til New Zealand og den har derfor forputtet sig i en ukendt kasse i Danmark i stedet for at komme med. Det har jeg ærgret mig gult og grønt over, da det jo er i denne bog jeg kan finde tøj i Thores størrelse. Så glæden var stor over at vinde den.

Den hjemmelavede halskæde fortjener et nærbillede. Den er så lækker med lædersnor, træperle og porcelænsperler og skønt sammensat.

Tusind tak for gaven!

4 kommentarer:

  1. Ej hvor dejligt give awayen er kommet godt ned til dig.
    Glæder mig til at se, hvad du får syet.

    Knus Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er den i hvert fald :)

      Tusind, tusind tak endnu engang for en fin præmie :D

      Kh. Mirjam

      Slet
  2. sikke en fin gevinst, heldige dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes også at jeg var ret heldig der :)

      Kh. Mirjam

      Slet

 
Related Posts with Thumbnails