mandag den 27. februar 2012

Nye tallerkener

Efter i nogen tid at have måttet nøjes med hvide tallerkener, som vi har lånt af nogle venner, har vi nu endelig erhvervet os nogle, som er mere os. Alle de fine tallerkener, vi i forvejen har, ligger nemlig i Danmark.

Vi blev enige om at kunne leve med disse. Indtil videre har jeg købt fire, men planen er at udvide samlingen med tiden.

Til aften fik vi Thores livret - nemlig fiskefrikadeller. Det er ikke noget folk i New Zealand spiser, så vidt vi ved, så vi har kastet os over at lave farsen selv, hvilket egentlig ikke er så svært.

Og så bemærkede jeg lige, at jeg har rundet 500 læsere. Vildt! Jeg er glad for at mange hygger sig med at læse med her og nyder altid de kommentarer, der kommer på bloggen. Jeg prøver også at svare alle kommentarerne, men der går tit et par dage, før jeg får det gjort.

Ønsker en dejlig dag til alle derude på den anden side af skærmen!

2 kommentarer:

  1. Mums det ser lækkert ud. ha en dejlig dag

    SvarSlet
  2. Tak skal du have, Louise :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet

 
Related Posts with Thumbnails