torsdag den 2. juni 2011

Færdigt regnbuetæppe

Så blev regnbuetæppet, jeg viste forberedelserne til her, færdigt.



Jeg er meget tilfreds med resultatet og glæder mig til at svøbe en nyfødt baby i det om forhåbentlig ganske kort tid.

Bagsiden er et blå- og turkisblomstret stykke retrostof, som jeg synes går godt sammen med alle farverne. I midten er et stykke hvidt bomuldsstof for at give det en smule tyngde.

Nu hvor endnu et projekt er færdiggjort, overvejer jeg hvad resten af ventetiden skal gå med. Jeg begynder nemlig så småt at være utålmodig nu hvor jeg er gået fire dage over min termin...

God aften!

30 kommentarer:

  1. Hvor er det bare helt utrolig smukt!!!

    SvarSlet
  2. Det er det smukkeste babytæppe jeg har set!

    SvarSlet
  3. Du kan bruge tiden på at sy sådan et tæppe til mig;o) Du har jo god tid, for det bliver ikke før i næste uge;o) Knus til dig!!

    SvarSlet
  4. Nøj... Wa-uw...
    SUPER-FLOT!
    Jeg putter også et lag bomulds-stof ind i mine tæpper. Nogle gange er det krafigt flonnel, hvis jeg har fundet noget rigtig godt og lækkert i en genbrugs-forretning.

    SvarSlet
  5. Wauh det er flot..!!!:)
    Virkelig lækkert.. Er helt vild med farvespillet på den nye måde.. Det kunne godt inspirere til et babytæppe herhjemme..;)
    Det bomuld du har i midten - er det i stedet for ex fleece eller vat imellem..? Håber på lillepigen snart vil ud..:) Gik selv en uge over tid sidst og var ikke god til ventetiden..;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  6. Oj,oj,oj så fint lapptäcke! Man blir alldeles glad när man ser det!

    SvarSlet
  7. Ooooh hvor er det FLOT! Jeg kunne altså godt være fristet til at lave et til vores lillesøster. Hvor stort er dit?

    SvarSlet
  8. Det er helt vildt flot!
    Hvor er du dygtig :)

    - Sara

    SvarSlet
  9. Det er bare blevet super flot. Skønne farver og kan godt lide at der et lidt system i farverne. Hmm mht termin, så er det nok ikke nu man skal nævne at jeg gik 16 dage over tid. Det er bare så hårdt, håber at veerene snart finder vej til dig:-)

    Louise

    SvarSlet
  10. Jeg er forelsket!! Hvis det er ok med dig, så tror jeg nok jeg bliver nødt til at søsætte sådan et projekt også!

    Uf det er fortryllende!
    Smil fra Mia

    SvarSlet
  11. Hold nu helt op....hvor er det blevet flot - og hvor er du sindssygt HURTIG!!!! Virkelig flot...måske et matchende sengetæppe til jeres eget soveværelse ku slå tiden lidt ihjel??? :-) :-)

    Sender noget ve støv afsted, så der snart sker noget..

    Knus Malene

    SvarSlet
  12. Hej Mirjam!
    Jeg vil lige sende dig en hilsen på bloggen, jeg kender dig lidt fra virkeligheden fra bestyrelsen i vuggestuen! Sikke et flot tæppe du har lavet, det har en meget smuk farvesammensætning. Det bliver da rigtig fint at svøbe din lille babypige i. Held og lykke med den forestående fødsel, jeg håber veerne snart kommer til dig.
    Kh Gitte

    SvarSlet
  13. Hold da op hvor er det smukt!

    SvarSlet
  14. Årh hvad, hvor er du hurtig! Og så er det bare rigtig, rigtig flot!
    Håber snart det lille barn melder sin ankomst :-)

    SvarSlet
  15. hvor er det altså flot - beundre tålmodigheden til et sådan projekt.

    SvarSlet
  16. hvor er det flot, en skam man ikke skal have flere babyer, så havde jeg helt 100 syet et i samme stil. Det virkelig flot!! -og nu synes jeg godt at baby må komme, så vi kan se yndige baby billeder af jeres lille bebs!

    SvarSlet
  17. WOW!! Det er det fineste og mest forseggjorte teppet jeg har sett!! Nyyydelig!

    Marit

    SvarSlet
  18. Tusind tak for alle Jeres kommentarer :)

    Trine - Tak skal du have :)

    Iben - Bedre ros kan vist ikke fåes ;)

    Lisbeth - Det vil jeg overveje ;)

    Helle - Det falder rigtigt lækkert med bomulden, synes jeg. Nu har jeg prøvet både pladevat og fleece også. Det er til gengæld godt til lidt tykkere legetæpper. God idé også med flonel.

    Louise - Tak :D

    Anne - Ja, bomulden er i stedet for et andet lag fyld. Synes det er mindre stift, men selvfølgelig ikke så tykt, men godt til formålet, som er et tæppe, man kan svøbe eller putte sig i :) Håber godt nok også snart at hun finder vejen ud ;) Og super, hvis det kan inspirere til flere fine tæpper.

    dorabella - Ja, bliver også helt glad af alle farverne og kan ikke helt få nok af at se på det ;)

    Julie - Tusind tak! Det er et superhyggeligt projekt til ventetiden, og så sjovt at bruge farverne på en ny måde. Glæder mig til at se dit, hvis du kaster dig ud i det :) Mit tæppe er 80*80 cm.

    Karina - Tak skal du have :)

    Sara - Tusind tak for de søde ord :D

    Louise - Tak! Uha, håber godt nok at jeg føder lidt før det :O Jeg er sikker på at hvis jeg ikke føder senest i starten af næste uge bliver jeg ret så utålmodig ;)

    Mia - Fantastisk med forelskelse! Jeg glæder mig til at se dit tæppe. Smid meget gerne en kommentar, når du viser det frem, så jeg er sikker på ikke at misse det :)

    Malene - Tak! Ja, det kunne også være flot i kæmpeudgave. Har dog allerede gang i felter til et sengetæppe til vores seng, som bliver mere tilfældigt - ellers kunne det være fint sådan her :) Tak for vestøv :D

    Gitte - Tak :) Rigtigt hyggeligt at "møde" dig her også :) Var lige forbi din blog og melde mig som fast læser.

    Eske Eske - Tusind tak :)

    Asli - Tak og ja, nu må hun godt komme. Tæppet er klart ;)

    Millelouise - Faktisk tog det ikke så lang tid igen. Men jeg er nok sådan en der hygger mig med detaljerne ;)

    Kristiane - Tak. Ellers må du lave et tæppe til dig selv ;) Ja, jeg glæder mig også til at vise hende frem.

    Marit - Tusind tak for de søde ord :)

    Malene - Tak, synes også det var sjovt med lidt "knald" på farverne :D

    Ønsker Jer alle en skøn weekend!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  19. Wow! Det måste vara det finaste lapptäcket jag nånsin sett!! Så läckert! :)

    Hoppas lilla babyn kommer snart.

    SvarSlet
  20. Tusind tak, E.R.R.Y.! Det er jo nok den fineste ros et tæppe kan ønske sig :)

    Ja. jeg håber også, at hun snart kommer ud til os.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  21. Fantastiskt! Helt fantastiskt!

    SvarSlet
  22. Det er virkelig flot! og godt du nåede at blive færdig, selvom du sikkert bare gerne vil føde NU :D

    Mon jeg også kan nu sådan et sammen med alle de andre projekter jeg gerne vil nå, inden JEG skal føde... om 3 mdr. hehe...

    Du skal i øvrigt være velkommen til at kigge forbi min blog www.smuttii.blogspot.com

    SvarSlet
  23. Hvor er det fantastisk dit tæppe:-). Jeg håber snart at have samlet nok til Storms, har købt nogle skønne stoffer af dig. Hvis du har en lille rest af den m blå elefanter på et tidspunkt er jeg meget interesseret, det ville være skønt i storms tæppe.

    SvarSlet
  24. Holdes op hvor er det dog bare helt VILDT flot, jeg er virkelig imponeret, det er det smukkeste babytæppe jeg har set!!

    SvarSlet
  25. Jeg er fuldstændig blæst omkuld af det smukke tæppe! De er helt vildt...

    SvarSlet
  26. Jamen det er jo super smukt :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  27. Hej utrolig smukt tæppe, jeg har snart været mange gange forbi din side bare for at se det en gang til.
    jeg tænkte på om du muligvis har nået af stofet du har brugt tilbage til en lille stofpakke? du kan skrive til mig på :
    creative.skov@hotmail.com

    SvarSlet

 
Related Posts with Thumbnails